سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کلید هوشمند ایرانی

 

کلید هوشمند چیست و چه امکاناتی دارد؟ 

کلید هوشمند یکی از     تجهیزات هوشمند سازی  خانه و ساختمان است که برای داشتن یک سیستم روشنایی هوشمند، ضروری است. کارکرد کلید هوشمند روشنایی لمسی با کلید برق روشنایی قدیمی تفاوتی ندارند. هر دو برای کنترل روشنایی استفاده می شوند. اما، نه تنها در ظاهر بسیار متفاوتند، بلکه می توان آن ها را از طریق تلفن یا ریموت مدیریت کرد. استفاده از کلید های هوشمند تاچ، منجر به ایجاد محیطی زیبا، مدرن و لوکس میشوند. به علاوه، مزایای قابل توجهی را هم به دنبال دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.


ویژگی ها و مزایای کلید هوشمند نِستِک

کلید های هوشمند روشنایی قابلیت های گوناگونی از جمله زمان بندی و برنامه ریزی، قابلیت کنترل از راه دور از طریق ریموت کنترل RF و تلفن همراه، صفحه لمسی پیشرفته و حساس و … هستند که با جزییات بیشتر آن ها را بررسی می کنیم.

صفحه کریستال حرارت دیده

طراحی کلیدهای نستک با استفاده از صفحه‌ی کریستال حرارت‌دیده با ضخامت 4 میلی‌متر و در رنگ‌بندی متنوع سبب می‌شود تا این کلیدها نه تنها جلوه‌ای بسیار شفاف، زیبا و درخشنده در دکوراسیون داخلی بیابند، بلکه با برخورداری از استحکام بیش‌تر نشکن و ضدخش باشند.



صفحه لمسی حساس با عملکرد سریع

کلید هوشمند نستک از تکنولوژی پیشرفته لمسی خازنی بهره می برد. طراحی تمام لمسی خازنی در کلیدهای نستک سبب می‌شود تا با کوچک‌ترین تماس و اشاره‌ی انگشت عمل سوئیچ انجام شود و نیازی به فشار وارد کردن روی صفحه نیست. هم‌چنین، این طراحی سبب می‌شود تا کلیدها نسبت به برخورد اشیاء نامتعارف فلزی و پلاستیکی حساس نباشند.

قابلیت زمان بندی و برنامه‌ریزی

یکی از قابلیت های کلید هوشمند لمسی نستک، امکان تعریف زمان بندی و برنامه ریزی برای روشن یا خاموش شدن لامپ هاست. به این صورت که با مشخص کردن یک بازه زمانی به خصوص، لامپ مورد نظر روشن و سپس خاموش می شود. از طرفی، با روشن شدن لامپ ها هنگامی که شما در مسافرت به سر می برید امنیت خانه شما تضمین می شود. همچنین، این قابلیت از مصرف بیش از اندازه منابع نیرو نیز جلوگیری می کند.



نسوز ضد جرقه و برق گرفتگی

طراحی ویژه‌ی مدارات به نحوی که مانع عبور جریان شدید ناگهانی می‌شود، مانع جرقه زدن داخلی در کلیدهای هوشمند نستک می‌شود. علاوه بر این، استفاده از پلاستیک خاص در طراحی بدنه‌ی کلید و ایجاد ایزولاسیون

 


بانک ملت

بانک ملت یکی از بزرگترین بانک های دولتی در کشور عزیزمان می باشد، این بانک شعب زیادی در شهر شیراز دارد.

در جدول زیر کد شعب بانک ملت در شیراز به همراه آدرس و تلفن قرار داده شده است.

یافتن کد شعبه بانک ملت – کد شعبه بانک ملت خیابان زند شیراز – بانک ملت شعبه مرکزی شیرازبانک ملت شعبه وصال شیراز – بانک ملت شعبه پزشکی شیراز


بهترین دندانپزشک

لیست بهترین دندانپزشک در شیراز

دندان یکی از عضو های مهم می باشد!! علاوه بر نقش حیاطی آن در غذا خوردن یکی از عوامل زیبایی چهره و لبخند شما، دندان شماست.برای داشتن دندان سالم و سفید باید بهترین دندانپزشک را در اختیار داشته باشیم.به دلیل مطرح شدن مکرر سوال "بهترین دندانپزشک در شیراز کیست؟" در سایت نی نی سایت تصمیم گرفتیم تا در جدول زیر معروف ترین دندانپزشک های شیراز را با آدرس و تلفن در اختیار شما قرار دهیم.دقت کنید که برای رزرو وقت بهترین دکتر دندانپزشک اطفال و بزرگسال در شیراز  باید از قبل به صورت تلفنی یا اینترنتی اقدام به رزرو وقت کنید.در بهترین کلینیک های دندانپزشکی شیراز خدمات مختلفی ارائه می شود:

طراحی لبخند در شیراز:

با استفاده از نرم افزار طراحی لبخند، تغییرات لازم در لبخند بیمار شامل شکل، اندازه، تناسب دندان ها ، خط لثه و دیگر مشخصات لبخند به نحوی شبیه سازی می گردد که بیمار قادر خواهد بود درمان نهایی را به صورت تقریبی ارزیابی نماید. آنالیز دقیق طراحی لبخند بیمار با استفاده از تناسب های مختلف صورت ، مانند فاصله مرکز دو مردمک، فاصله گوشه لب و ارتفاع صورت توسط نرم افزار انجام می گیرد. این سیستم خارق العاده کاملا دیجیتالی است و بیمار قبل از هرگونه عملیات دندانپزشکی می تواند نتیجه کار تمام شده را بر روی صورت خود در طرح های مختلف مشاهده نماید.بدین ترتیب اگر نیاز به اعمال سلیقه داشته باشد می تواند قبل از شروع کار دیدگاه های خود را بر اساس نیاز و سلیقه خود اعمال، و به دندانپزشک اعلام نماید.

تنظیم خط لثه در شیراز:

امروزه زیبایی لبخند تنها مربوط به دندان ها نشده و زیبایی مجموعه لثه و دندان مد نظر است.  تنظیم خط لثه را با دو روش الکتروسرجری و لیزر انجام می گیرد. هر دوی این روش ها بدون درد و خونریزی بوده و نیاز به بخیه نخواهند داشت

روکش دندان در شیراز:

با ارایه سیستم هیدروکسی آپاتایت که از بافت سلولی دندان طبیعی تشکیل شده است می تواند زیباترین روکش های سرامیکی را آماده کرد. با استفاده از این مواد می توان بهترین جایگزین را جهت زیباسازی دندان های بیماران ارایه نمود.
این مواد از نظر بافت سازنده سلولی کاملا شبیه دندان های طبیعی بوده ، همچنین بالاترین تطابق را با دندان های طبیعی خواهد داشت.


طب کار چیست ؟

طب کار چیست ؟

طب کار شاخه ای تخصصی از طب است که به بررسی روابط موجود بین سلامت کارگر ، توانائی انجام کار ، شرایط کارها و محیط فیزیکی ، شیمیایی و اجتماعی محیط کار می‌پردازد .

براساس کاملترین تعریف بعمل آمده توسط کالج سلطنتی پزشکان و جراحان کانادا ، طب کار عبارتست از :
رشته ای از طب که با ادغام جنبه های بالینی و اجرایی و با در نظر داشتن محیط شغلی افراد و گروهها به نیازهای مربوط به سلامت ایشان می‌پردازد و شامل فعالیت‌هایی از جمله شناسایی، ارزیابی، درمان، کنترل و پی گیری درمان و پیشـگیری از بیماری‌ها و صـدمات مـرتبط با کار می‌باشد .این رشته از جنبه تنوع اعمال و نحوه آموزش و اعطای صلاحیت به متخصصین مربوطه با بسیاری از تخصص‌های دیگر رشته پزشکی متفاوت است .
پزشکان فعال در این رشته می‌آموزند که اشتغال در محیط‌های کاری می‌تواند اثرات مطلوب و یا سوء بر روی سلامت شاغل و یا سایر افراد داشته باشد . همچنین می‌آموزند که می‌توان نحوه و شرایط انجام کار را به گونه ای تغییر داد تا سلامت شاغل حفظ گردد و با در نظر گرفتن توانائی‌ها و محدودیت‌های شاغل در هنگام جایگزینی شغلی، سطح سلامتی را در محیط کاری ارتقاء بخشید.
راههای مختلفی برای ارائه خدمات فوق الذکر وجود دارد که یکی از مهمترین آنها برقراری مراکز تخصصی  طب کار جهت ارائه متمرکز خدمات سلامت شغلی به شاغلین تحت پوشش می‌باشد.


هزینه معاینات طب کارطب کار پارسیان – طب پویا شیراز – لیست طب کارو صنعت


طراحی سایت

شرکت های طراحی سایت بسیاری در شیراز مشغول به کار می باشند، سوالی که پیش میاد اینه که آیا می توان به همه ی آنها اعتماد کرد و آیا هزینه طراحی سایتی که توسط این شرکت ها گرفته می شود مقرون به صرفه هست یا نه؟

قبل از پرداختن به این موضوع اول باید به این فکر کنیم که:

چرا باید برای کسب و کارمون سایت داشته باشیم و آیا برای همه کسب و کار ها احتیاج به داشتن سایت هست؟

 

جواب این سوال خیلی ساده اینه که توی دنیای امروزی و با پیشرفت تکنولوژی، افراد همیشه به دنبال راحتی بیشتر هستند و راحتی بیشتر در دو کلمه خلاصه میشه: در دسترس بودن و ساده بودن

وقتی شما یک فروشگاه رو به صورت اینترنتی راه اندازی میکنید به راحتی در همه جا در دسترس مخاطبتون هستید و با داشتن یک وبسایت ایده آل و نه پیچیده می تونید سادگی رو برای اون افراد به ارمغان بیارید.

در جواب سوال دوم باید بگم همه کسب و کار ها الزاما احتیاج به داشتن سایت ندارند اما برای بررسی دقیق کسب و کارتون و مشاوره رایگان می تونید با ما تماس بگیرید

برای طراحی سایت باید حتما سایتم کد نویسی بشه؟

 

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشه که طراحی سایت کد نویسی شده بهتر هست و یا اینکه می شه از سایت ساز ها استفاده کرد.در جواب این سوال باید بگم که سایت ساز ها در 90% مواقع امکاناتی رو که برای یک سایت فروشگاهی یا شرکتی احتیاج داریم در اختیار ما قرار می دهند همچنین راه اندازی یک سایت با استفاده از سایت ساز ها هم هزینه خیلی کمتری برای ما دارد و همچنین زمان آماده سازی خیلی کمتری نیاز دارد ، در صورتی که سایت های کد نویسی شده زمان بیشتر و هزینه بیشتری برای آماده سازی احتیاج دارند

 

هزینه طراحی سایت در شیراز چقدر است؟

 

هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال طراحی یک سایت شرکتی زمان کمتری می برد و در نتیجه هزینه ی کمتری نسبت به یک سایت فروشگاهی دارد و یا حتی هزینه طراحی یک سایت فروشگاهی ساده کمتر از سایتی با امکاناتی نظیر سیستم پیامکی می باشد.

 

بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز کدام شرکت است؟

 

تیم راهکان سئو یکی از قدیمی ترین تیم های طراحی سایت در شیراز می باشد که با توجه به نیاز های شما اقدام به طراحی سایت های ریسپانسیو (قابل مشاهده در موبایل، تبلت و کامپیوتر بدون به هم ریختن سایت) و اختصاصی می کند این تیم بر خلاف اکثر شرکت های طراحی سایت در شیراز که فقط چند پکیج آماده ارائه می کنند، ابتدا به بررسی کامل کسب و کار شما می پردازد و بعد از بررسی های دقیق و لازم بهترین پیشنهاد را با مناسب ترین قیمت برای کسب و کار شما ارائه می کند همچنین شما می توانید با تماس با شماره تلفن 09718118229 از مشاوره رایگان بهره مند شوید

 

آیا فقط طراحی سایت کافیه؟

 

یکی از مهمترین قسمت ها در هر کسب و کاری تبلیغات و شناساندن محصولاتمون به مخاطب هدف هست اما آیا برای سایتمون باید به تبلیغات معمولی مثل زدن بنر در خیابان ها یا و یا فقط نوشتن سایت روی کارت ویزیتمون بسنده کنیم؟؟؟ جواب این سوال قطعا نه هست!!

برای تبلیغ کسب و کار نوین، باید از روش های نوین هم استفاده بشه شاید براتون سوال پیش بیاد که این روش ها چیه؟

یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش ها برای جذب مخاطب هدف و تبلیغات هوشمند استفاده از دوست خوبمون گوگل هست.بخوام خیلی ساده براتون توضیح بدم مثلا فکر کنید که کار شما فروش کیف به صورت آنلاین هست حالا اگر یه نفر بیاد و داخل گوگل عبارت “خرید کیف” یا “فروشگاه کیف در شیراز” سرچ کنه و اولین چیزی که میبینه سایت شما باشه خیلی راحت وارد سایت میشه و به خاطر طراحی ساده ای که ما براتون انجام دادیم خریدش رو انجام میده و تبدیل میشه به یکی از مشتریان وفادار شما