سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کلید هوشمند ایرانی

 

کلید هوشمند چیست و چه امکاناتی دارد؟ 

کلید هوشمند یکی از     تجهیزات هوشمند سازی  خانه و ساختمان است که برای داشتن یک سیستم روشنایی هوشمند، ضروری است. کارکرد کلید هوشمند روشنایی لمسی با کلید برق روشنایی قدیمی تفاوتی ندارند. هر دو برای کنترل روشنایی استفاده می شوند. اما، نه تنها در ظاهر بسیار متفاوتند، بلکه می توان آن ها را از طریق تلفن یا ریموت مدیریت کرد. استفاده از کلید های هوشمند تاچ، منجر به ایجاد محیطی زیبا، مدرن و لوکس میشوند. به علاوه، مزایای قابل توجهی را هم به دنبال دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.


ویژگی ها و مزایای کلید هوشمند نِستِک

کلید های هوشمند روشنایی قابلیت های گوناگونی از جمله زمان بندی و برنامه ریزی، قابلیت کنترل از راه دور از طریق ریموت کنترل RF و تلفن همراه، صفحه لمسی پیشرفته و حساس و … هستند که با جزییات بیشتر آن ها را بررسی می کنیم.

صفحه کریستال حرارت دیده

طراحی کلیدهای نستک با استفاده از صفحه‌ی کریستال حرارت‌دیده با ضخامت 4 میلی‌متر و در رنگ‌بندی متنوع سبب می‌شود تا این کلیدها نه تنها جلوه‌ای بسیار شفاف، زیبا و درخشنده در دکوراسیون داخلی بیابند، بلکه با برخورداری از استحکام بیش‌تر نشکن و ضدخش باشند.



صفحه لمسی حساس با عملکرد سریع

کلید هوشمند نستک از تکنولوژی پیشرفته لمسی خازنی بهره می برد. طراحی تمام لمسی خازنی در کلیدهای نستک سبب می‌شود تا با کوچک‌ترین تماس و اشاره‌ی انگشت عمل سوئیچ انجام شود و نیازی به فشار وارد کردن روی صفحه نیست. هم‌چنین، این طراحی سبب می‌شود تا کلیدها نسبت به برخورد اشیاء نامتعارف فلزی و پلاستیکی حساس نباشند.

قابلیت زمان بندی و برنامه‌ریزی

یکی از قابلیت های کلید هوشمند لمسی نستک، امکان تعریف زمان بندی و برنامه ریزی برای روشن یا خاموش شدن لامپ هاست. به این صورت که با مشخص کردن یک بازه زمانی به خصوص، لامپ مورد نظر روشن و سپس خاموش می شود. از طرفی، با روشن شدن لامپ ها هنگامی که شما در مسافرت به سر می برید امنیت خانه شما تضمین می شود. همچنین، این قابلیت از مصرف بیش از اندازه منابع نیرو نیز جلوگیری می کند.



نسوز ضد جرقه و برق گرفتگی

طراحی ویژه‌ی مدارات به نحوی که مانع عبور جریان شدید ناگهانی می‌شود، مانع جرقه زدن داخلی در کلیدهای هوشمند نستک می‌شود. علاوه بر این، استفاده از پلاستیک خاص در طراحی بدنه‌ی کلید و ایجاد ایزولاسیون