سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دندانپزشک

لیست بهترین دندانپزشک در شیراز

دندان یکی از عضو های مهم می باشد!! علاوه بر نقش حیاطی آن در غذا خوردن یکی از عوامل زیبایی چهره و لبخند شما، دندان شماست.برای داشتن دندان سالم و سفید باید بهترین دندانپزشک را در اختیار داشته باشیم.به دلیل مطرح شدن مکرر سوال "بهترین دندانپزشک در شیراز کیست؟" در سایت نی نی سایت تصمیم گرفتیم تا در جدول زیر معروف ترین دندانپزشک های شیراز را با آدرس و تلفن در اختیار شما قرار دهیم.دقت کنید که برای رزرو وقت بهترین دکتر دندانپزشک اطفال و بزرگسال در شیراز  باید از قبل به صورت تلفنی یا اینترنتی اقدام به رزرو وقت کنید.در بهترین کلینیک های دندانپزشکی شیراز خدمات مختلفی ارائه می شود:

طراحی لبخند در شیراز:

با استفاده از نرم افزار طراحی لبخند، تغییرات لازم در لبخند بیمار شامل شکل، اندازه، تناسب دندان ها ، خط لثه و دیگر مشخصات لبخند به نحوی شبیه سازی می گردد که بیمار قادر خواهد بود درمان نهایی را به صورت تقریبی ارزیابی نماید. آنالیز دقیق طراحی لبخند بیمار با استفاده از تناسب های مختلف صورت ، مانند فاصله مرکز دو مردمک، فاصله گوشه لب و ارتفاع صورت توسط نرم افزار انجام می گیرد. این سیستم خارق العاده کاملا دیجیتالی است و بیمار قبل از هرگونه عملیات دندانپزشکی می تواند نتیجه کار تمام شده را بر روی صورت خود در طرح های مختلف مشاهده نماید.بدین ترتیب اگر نیاز به اعمال سلیقه داشته باشد می تواند قبل از شروع کار دیدگاه های خود را بر اساس نیاز و سلیقه خود اعمال، و به دندانپزشک اعلام نماید.

تنظیم خط لثه در شیراز:

امروزه زیبایی لبخند تنها مربوط به دندان ها نشده و زیبایی مجموعه لثه و دندان مد نظر است.  تنظیم خط لثه را با دو روش الکتروسرجری و لیزر انجام می گیرد. هر دوی این روش ها بدون درد و خونریزی بوده و نیاز به بخیه نخواهند داشت

روکش دندان در شیراز:

با ارایه سیستم هیدروکسی آپاتایت که از بافت سلولی دندان طبیعی تشکیل شده است می تواند زیباترین روکش های سرامیکی را آماده کرد. با استفاده از این مواد می توان بهترین جایگزین را جهت زیباسازی دندان های بیماران ارایه نمود.
این مواد از نظر بافت سازنده سلولی کاملا شبیه دندان های طبیعی بوده ، همچنین بالاترین تطابق را با دندان های طبیعی خواهد داشت.